Letalski turizem je v tujini povečini bolj razvit kakor pri nas, kar pa ne pomeni, da se tudi veliko Slovencev na svoje počitnice ne odpravi z letalom. Zaradi majhnosti in malega števila potnikov, ki uporabljajo letala, je pri nas ponudba in konkurenčnost seveda precej manjša kakor na letališčih v bližnjih mestih v naših sosednjih državah. Največkrat se naša majhnost in omejena ponudba odražata ravno v višjih cenah za iste lete in tudi v manj pogostih letih (v nekatera mesta pa iz našega osrednjega letališča niti ni moč leteti). Poceni letalske karte so bile do pred kratkim zgolj domena večjih letališč v tujini.
Letališče se je pred leti uradno sicer preimenovalo, toda med ljudmi se ga še vedno najpogosteje omenja kot Brnik. Letališče na Brniku je naše največje mednarodno letališče, kjer ima svoj sedež tudi letalska družba Adria, katero se je v preteklih letih žal omenjalo večinoma v povezavi s finančnimi težavami. Adria je sicer članica združenja Star Alliance in se je v zadnjih letih osredotočila na izboljšanje kakovosti in pogostosti svojih letov. Danes je iz letališča na Brniku mogoče leteti že domala povsod po Evropi, z Adrio pa tudi v nekatera bolj oddaljena mesta. Do pred kratkim na letališče Jožeta Pučnika ni bilo moč leteti s katerim izmed mnogih evropskih nizkocenovnih ponudnikov letalskih prevozov, to pa se je spremenilo. Med najbolj ugodnimi nizkocenovnimi leti so tako leti madžarske letalske družbe Wizz Air, ki je našo državo in prestolnico še bolj povezala z ostalimi evropskimi destinacijami.
Nizke cene prihodnost letalskega prevoza
Večina strokovnjakov in tistih, ki redno uporabljajo letalski prevoz je še prepričanih, da je prihodnost uspešnih letalskih ponudnikov ravno v zagotavljanju konkurenčnih cen. To pomeni, da bodo tudi na Brniku morali poskrbeti za poceni letalske karte, ki bodo ljudi nagovorile, da v tujino potujejo z letalom.