Medtem ko so na drugi strani luže avtomatski menjalniki že dolgo povsem običajna oprema avta, pri nas niso toliko razširjeni. Še vedno obvladujejo avtomobilski trg avtomobili z ročnimi menjalniki, čeprav vedno več avtomobilskih ponudnikov ponuja pri nakupu avtomobila tudi možnost avtomatskega menjalnika. Kljub vsemu pa je avtomatski menjalnik za večino ljudi še vedno znanstvena fantastika. Vsi tisti, ki ste se učili vožnje in ste navajeni na vožnjo z ročnim menjalnikom, si težko predstavljate vožnjo, med katero za spreminjanje prestav skrbi kar sam avto. A je to sploh mogoče? In kako deluje? Kaj se zgodi pri speljevanju v klanec? Takšna in podobna vprašanja si zastavljate. Morda pa za vsemi temi vprašanji leži strah, da bi ob vožnji z avtomatskim menjalnikom pozabili voziti. A tudi pri avtomobilu drži, tako kot pri kolesu, da ko se enkrat naučimo voziti, tega ne pozabimo več.
Najnovejši samodejni/avtomatski menjalnik zadnje generacije je menjalnik EAT6 in poganja med drugim novost na trgu, C4 Picasso. Omenjeni menjalnik zavoljo najnovejše tehnologije menjuje prestave za 40% hitreje kot predhodni menjalniki, pri nizkih vrtljajih pa se odziva veliko bolje. Vožnja avtomobila z avtomatskim menjalnikom je kot vstop v prihodnost.
Vožnja v mestu in izven mesta postane udobnejša in brez stresa. Predvsem pa je vožnja s takšnim avtomobilom enostavnejša kot si mislite. Če želite voziti naravnost boste ročico premaknili naprej, za vzvratno vožnjo pa nazaj. Pri parkiranje jo boste premaknili v parkirni položaj, med mirovanjem pa jo lahko premaknete v prosti tek. Tudi speljevanje v hrib poteka gladko, saj se avto ne bo nikoli zaustavil, kot bi se morda sicer, če bi vozili navkreber v napačni prestavi. Med vožnjo enostavno operirate z zavoro in plinom. Menjalnik preko vašega pritiskanja na plin ali zavoro zaznava hitrost vožnje in prilagajo prestavo.